Výměna a vrácení zboží
Zakládáme si na tom, aby byla vaše spokojenost s výrobky maximální a přinášely vám radost dlouhá léta.
Pokud si však objednaný výrobek nezískal vaše srdce, nesplňuje vaše očekávání nebo nám jej potřebujete z jiných důvodů vrátit, přečtěte si jak v takovém případě postupovat. Uděláme vše pro to, aby proces výměny či vrácení a reklamace proběhl co nejrychleji a nejjednodušeji.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Pro výměnu zakoupeného výrobku prosím vyplňte následující formulář, který je dostupný ke stažení a vytisknutí . Ve formuláři vyplňte údaje, které jsou nezbytné pro výměnu a i s výrobkem nám jej zašlete.
My se na vše podíváme, dáme do pořádku a vyřídíme!
Formulář ke stažení ZDE.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
V případně vrácení zboží se nemusíte obávat zdlouhavého procesu. Máme pro vás připravený jednoduchý formulář k vyplnění základních údajů a jednoduše nám výrobek zašlete zpět. Doba na vrácení zboží je 30 dnů od jeho převzetí, máte tedy dostatek času vše si promyslet a připravit výrobek na cestu zpět k nám.
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy si můžeme pohodlně stáhnout a vyplnit ZDE. Vytištěný formulář společně s výrobkem nám prosím zašlete.
Budeme rádi, když výrobek vždy pečlivě zabalíte. Předejdete tak jeho poškození během přepravy a my vám za to budeme moc vděční!
Na jakou adresu výrobky zasílat?
BeWooden Company - Lišárna
Fryčovice 720
739 45, Fryčovice
739 45, Fryčovice
UPRAVENÉ ZBOŽÍ
Jste vlastníkem výrobku, který byl vyroben nebo upraven na míru přímo vám? V případě takových výrobků není možné jejich vrácení a odstoupení od kupní smlouvy. Tyto výrobky jsou specifické svým zpracováním a stvořeny tak pouze pro vás. Pevně věříme, že nám rozumíte.
ZÁRUKA VÝROBKŮ
Každý náš produkt má ze zákona stanovenou zároční lhůtu 24 měsíců. Zakládáme si na pečlivém výběru kvalitních dodavatelů, tak věříme, že se po dobu používání nic nepokazí a i kdyby ano, tak nám kdykoli napište.
V případě reklamace zašlete prosím zboží na adresu Lišárna, Fryčovice 720, 739 45 Fryčovice spolu s kopií faktury a popisem vady. Nezapomeňte také uvést Vaše kontaktní údaje. Jakmile nám reklamované zboží dorazí, vše bleskově vyřešíme opravou či výměnou za nový kus.
V případě reklamace zašlete prosím zboží na adresu Lišárna, Fryčovice 720, 739 45 Fryčovice spolu s kopií faktury a popisem vady. Nezapomeňte také uvést Vaše kontaktní údaje. Jakmile nám reklamované zboží dorazí, vše bleskově vyřešíme opravou či výměnou za nový kus.
Kompletní obchodní podmínky si můžete přečíst ZDE nebo nás v případě dotazů kontaktovat.
Jsme tady pro vás!